חנות וירטואלית לאפליקציות עבור חנויות וירטואליות

חיפוש באתר

אמנת שירות

אמנת שירות זו תבהיר ותסדיר את יחסי העבודה השוטפים מרגע מסירת האתר ללקוח כלומר מרגע  מסירת הגישה לפאנל הניהול שם משתמש וסיסמה לניהול האתר / חנות מה מגיע ללקוח כחלק מהאחסון החודשי ומה מגיע תחת תשלום.

בכדי למנוע בלבול אנא קראו בעיון רב את המונחים

מונחים:

אפיון - הפגישה הראשונה שבה מגדירים וכותבים את צרכי ובקשות הלקוח עבור האתר אשר על-פיהם תימסר הצעת המחיר ולפי האפיון יפותח האתר .

לא הושלם - תהליך או פעולה שהוגדר בהסכם ההתקשרות בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, אולם לאחר המסירה ובדיקה הלקוח מוצא שזה בפועל עובד אחרת. 

באג - תהליך שעבד בצורה תקינה בעת מסירת האתר ללקוח והפסיק לעבוד וזאת מבלי שמנהל האתר יכול היה להשפיע עליו.

באג חמור- תהליך המונע מהלקוח לבצע הזמנה באתר בכול צורה שהיא.

בג קריטי תקלה הגורמת לאתר לא להיות פעיל ולא נגיש לציבור הרחב.

שינוי - בקשה שהוספה לאחר האפיון הראשוני (כלומר, לא הוגדרה בהסכם ההתקשרות) בין אם זה טכני, תהליכי או עיצובי.

תוספת - מצב רצוי שלא קיים כלל ולא הוגדר באפיון הראשוני.

WH- מערכת תקשורת כתובה לשליחת שאלות, בקשות להדרכה ודיווחים על תקלות באתר .

מענה ושירות טלפוני - מתן מענה טלפוני או לקיחת הודעה וחזרה בזמן סביר בהתאם למהות הפניה

מסירת אתר -מרגע שקיווי הודיעה ללקוח כי היא סיימה את הקמת האתר ומסרה לו קישור לאתר לכתובת זמנית + שם משתמש וסיסמה לפאנל הניהול, נחשב הדבר כמסירת האתר.

הדרכת  שימוש - קיווי תספק ללקוחותיה מרכז הדרכה אינטרנטי הכולל מדריכים מפורטים עם תמונות מסך ומדריכי ווידאו לניהול ותחזוק שוטף של האתר.

שירות שוטף- מענה טלפוני ובכתב לשאלות וצרכים שוטפים החל מהדרכה טלפונית, מתן מענה לשאלות בכתב, ביצוע שינויים באתר, שינויים גרפיים, שינויים טכנולוגיים, הכנת מדריכים ספציפיים, הזנת מוצרים, הזנת מאמרים ותכנים.

קיים ולא נתמך - קיווי אחראית על תיקוני באגים באתר ובפאנל הניהול על מודולים ואפשרויות המופיעים בחוזה ההתקשרות בלבד, באתר ובפאנל הניהול קיימים מודולים ואפשרויות נוספות שקיווי אינה תומכת בהם. הסיבה שהם אינם חלק מהעסקה היא שהם נותנים מענה חלקי או מפני שהם קיימים כהכנה לפיתוח עתידי שעדיין לא הסתיים או מפני שלא נבדקו ביסודיות ע"י קיווי ולכן קיווי לא יכולה להתחייב כי יפעלו בצורה תקינה והם לא הוכנסו כחלק מהעסקה.
עם זאת הלקוח יכול לנסות להשתמש בהם ואף להעזר במדריכי שימוש וזאת על אחריותו בלבד, במידה וקיים צורך לבדוק לתקן יתאפשר להזמין זאת תחת תשלום על זמן העבודה.


חבילת אחסון ושירות בסיסי כוללים:

  • שטח אחסון (כמוקצה בהסכם ההתקשרות)
  • תיקוני באגים - כמוגדר לעיל
  • ביצוע גיבויים אחת לחודש (אלא אם הוזמן אחרת)
  • הדרכת שימוש שתבוצע במשרדי קיווי בעת מסירת האתר
  • גישה למדריכי שימוש און ליין מדריכי תמונות וסרטוני ווידאו
  • מענה דרך WH "כיצד לבצע" לפעולות שאין להם תשובה במרכז ההדרכה האינטרנטי 

טיפול בבאגים זמני תגובה ודרכי דיווח:
תיקון באגים הינו ללא תשלום 

באג קריטי - הטיפול בו יחל מיד עם קבלת ההודעה ועד מציאת הפתרון,
יש לדווח טלפונית בין השעות 6 עד 22.

באג חמור - הטיפול בו יחל תוך 6 שעות בטווח שעות העבודה 9-17, דווח יעשה במערכת ה- WH. 

באג - טיפול בו יתבצע  בטווח של 2-5 ימים, דיווח יעשה באמצעות מערכת הWH.

באג מדומה - לקוח הדיווח על בג ולאחר בדיקות התגלה כי אין באג, הלקוח יחויב על זמן הבדיקות בהתאם לאיש המקצוע שעבד עליו

שינויים ותוספות - זמן תגובה ומתן פתרון ינוע בין 7 ימים ל 14 ימי עבודה, (שינויים ותוספות שלא הוגדרו באפיון, הינם בתשלום)

ליווי ושירותים נוספים:
ליווי ושירותים נוספים אינם כלולים בחבילת האחסון וניתנים ללקוחות בתשלום עלפי שעות עבודה.
השירותים כוללים: שירות ומענה טלפוני, הדרכות,  ביצוע שינויי עיצוב, ביצוע שינויי תכנות, ביצוע בדיקות מערכת (בדיקות שגילו בסופם באג, לא יחשבו לחיוב),  ביצוע הגדרות ופעולות על המערכת דרך פאנל הניהול של הלקוח, טעינת תוכן, יעוץ בענייני אינטרנט.

עלויות:

כלל השירותים +  שירותי גרפיקה שעת עבודה 180 ש"ח
שעת עבודה מתכנת/מאפיין  250 ש"ח
עסקים אשר יש להם צורך שוטף ישנה אפשרות לרכישת חבילת ריטיינר חודשי מוזל שכולל את כל השירותים השונים הנכללים תחת "שירות שוטף"


מחירי חבילות שירות שוטף: 

תמיכת ארד - עד 2 שעות 150 ש"ח לחודש
תמיכת זהב - עד 5 שעות חודשיות 500  ש"ח לחודש

תמיכת פלטיניום - עד 12  שעות חודשיות 1000 ש"ח לחודש

-          תקופת מינימום לרכישת ריטיינר 12 חודשים
-          התשלום קבוע גם אם לא נוצלו כלל השעות , שעות לא עוברות לחודש הבא
-          כל שעה נוספת החורגת מההסכם תחויב לפי שעת העבודה
-          פניות מחושבות בקפיצות של רבע שעה.
-          הפסקת השירות ריטיינר לפני תום התקופה תחויב במחיר החבילה כפול חצי ממספר החודשים שנותרו להסכם.

חיובים שיש לצפות להם

1- לקוח שלא רכש חבילת שירות שוטף אלא אחסון בלבד ופנה לקבלת שירות שאינו כלול באחסון כהגדרתו יודע ומאשר בזאת כי הוא יודע שיבוצע לו חיוב על זמן הטיפול בבקשה לפי הזמן שלקח בפועל עלפי בעל המקצוע וזאת בהתאם לאמנת השירות, קיווי לא צריכה להודיע על כך פעם נוספת,קיווי תודיע בסיום הטיפול על סכום החיוב או על זמני העבודה שנדרשו (במקרים בהם החיוב ירוכז לפעם אחת בסוף החודש).
2- לפני ביצוע פניה להדרכה הלקוח מתבקש לחפש את התשובה במאגרי המידע העומדים לרשותו באתר my.kivi.co.il ובאתר kivi4us.com, לפני בקשה להדרכה, בקשות חוזרות ונשנות על הפנייה למדריכים הקיימים יחוייבו.

3- באג מדומה כהגדרתו, שינוי, תוספת יחויבו בהתאם לזמן העבודה ללא בקשה מראש מהלקוח.